Ako nakupovať – proces spracovania objednávky

Vzhľadom na prebiehajúcu úpravu e-shopu
je v súčasnosti možné tovar objednávať emailom:
info@vokuplyn.sk
alebo prostredníctvom hotline: 0948-204443

1. Objednávka

Vložte vybraný tovar do košíka kliknutím na šedé tlačidlo s ikonou nákupného košíka pri tovare. Následne sa vám zobrazí váš nákupný košík, kde máte na výber „Späť k nákupu“ alebo „Dokončenie nákupu – Pokladňa“.
Ak zvolíte „Dokončenie nákupu – Pokladňa“ prejdete na zadanie dodacej adresy.
Po zadaní dodacej adresy kliknite na modré tlačidlo /pod vami zadanou adresou/ „Ďalej na spôsob dodania“ a zvoľte spôsob dodania, ktorý vám najviac vyhovuje.
Po zadaní dodacej adresy kliknite na modré tlačidlo /pod vami zvoleným spôsobom dodania/ „Ďalej na spôsob platby“ a zvoľte spôsob platby, ktorý vám najviac vyhovuje.
Po zvolení spôsobu platby kliknite na modré tlačidlo /pod vami zvoleným spôsobom platby/ „Ďalej na potvrdenie objednávky“, pozorne si skontrolujte objednaný tovar, ktorý ste si objednali, dodaciu adresu, telefonický kontakt, vami zvolené spôsoby dodania, platby. V prípade potreby nám napíšte doplňujúce informácie a odpovedzte na kontrolnú otázku.
Ďalej potvrďte súhlas s našimi obchodnými podmienkami, ktoré sú na www.kotol-kotly.sk a ktoré ste si prečítali a potvrďte objednávku.

2. Zaevidovanie objednávky

Po potvrdení objednávky sa vám zobrazí oznam o zaslaní vašej objednávky na váš e-mail. Objednávka sa zatiaľ nezačala spracovávať, oznam potvrdzuje iba zaradenie objednávky do systému.
Vaša objednávka nie je v tejto fáze potvrdená – nie je možné garantovať dostupnosť, ani uvedenú cenu a ani nie je možné vyzdvihnúť tovar. Neuhrádzajte ju prosím, a počkajte na potvrdenie objednávky.

3. Potvrdenie objednávky (0 – 3 dni)

Operátor overí dostupnosť tovaru a správnosť ceny. Prípadné zistené rozdiely oznámi telefonicky zákazníkovi a navrhne ďalší postup.
Ak je objednávka v poriadku, bude Vám doručený email “Potvrdenie objednávky”, ktorým sa zaväzujeme dodržať ponúkanú cenu a potvrdzujeme dostupnosť tovaru. V tejto fáze zatiaľ nie je možné vyzdvihnúť tovar.

4. Uhradenie objednávky (ak nie je platba na dobierku)

Ak ste si nevybrali platbu na dobierku, v e-maili “Potvrdenie objednávky” Vám budú poskytnuté platobné informácie.
Objednávka sa považuje za zaplatenú pripísaním danej sumy na náš účet. Po prijatí platby Vám bude odoslaný email “Platba prijatá”. V tejto fáze zatiaľ nie je možné vyzdvihnúť tovar.

​5. Pripravenie objednávky (0 – 2 dni)

Po prijatí platby Vám bude do 1 pracovného dňa vystavená faktúra a pripravené doklady na vyzdvihnutie / odoslanie tovaru.
Osobný odber – Po prijatí emailu “Objednávka pripravená na vyzdvihnutie” si môžete tovar vyzdvihnúť.
Doručenie kuriérom – v deň odoslania Vám bude zaslaný email “Objednávka bude dnes odoslaná”. V priebehu 1-3 pracovných dní Vás bude kontaktovať kuriér.
TIP: ak potrebujete vedieť presnejší termín doručenia objednávky, zavolajte nám deň po jej odoslaní. Poskytneme Vám číslo na kuriéra, ktorý Vašu zásielku dostal pridelenú.